Top Menu

Nikon Z7 Mirrorless Ψηφιακή Κάμερα (Body)

ΚΩΔΙΚΟΣ (SKU): 1591

[Επικοινωνήστε μαζί μας για μια Προσφορά]

Κατοπιν Παραγγελίας

Compact σώμα. Μεγάλη μοντούρα. Φωτεινοί φακοί. Ισχυρή κατασκευή.
45.7 MP
64-25600 ISO
video 4K
493 σημεία εστίασης
9 fps

Εμπνευσμένη από το φως.
Μοντούρα Z
Με την πιο ευρεία μοντούρα πλήρους κάδρου στον κόσμο, η ευέλικτη φωτογραφική μηχανή mirrorless Z 7 αποτυπώνει το φως όπως ποτέ άλλοτε.¹

Μεγάλη μοντούρα. Μεγάλη επίδραση.
Η ευρεία διάμετρος της μοντούρας 55 mm σημαίνει ότι η φωτογραφική μηχανή της σειράς Z προσλαμβάνει περισσότερο φως. Τα μόλις 16 mm μεταξύ της μοντούρας και του αισθητήρα εικόνας πλήρους κάδρου της φωτογραφικής μηχανής σημαίνουν ότι φτάνει περισσότερο φως στον αισθητήρα.

Εμπνευσμένη από το φως.
Από τα μπλε του λυκόφωτος μέχρι τις γραφικές σκιές. Η ισχυρή οπτική σχεδίαση των φακών με μοντούρα Z της Nikon, σε συνδυασμό με την ευρεία μοντούρα, σάς προσφέρει την απαιτούμενη ισχύ για μαγικά αποτελέσματα με το φως.
Η ζωή μπροστά στα μάτια σας
Κινηθείτε με τόλμη και διακριτικότητα. Με ισχύ πλήρους κάδρου 45,7 MP, εσείς ορίζετε την ομορφιά.

Εξαιρετική λεπτομέρεια. Απίστευτη εστίαση.
Ο αισθητήρας CMOS πλήρους κάδρου 45,7 με οπίσθιο φωτισμό και AF με ανίχνευση φάσης εστιακού επιπέδου αποτυπώνει εικόνες μοναδικής ευκρίνειας.

Κάτι περισσότερο από γρήγορος
Ο απίστευτα γρήγορος επεξεργαστής εικόνας EXPEED 6 προσφέρει εικόνες με χαμηλά επίπεδα θορύβου και εντυπωσιακό δυναμικό εύρος σε υψηλές και χαμηλές τιμές ISO.
Πλήρες κάδρο. Πλήρης λήψη.

Αντιμετωπίστε την πρόκληση του εξαιρετικά μεγάλου αριθμού pixel με πρωτοφανή ακρίβεια. Ακολουθήστε τη διαίσθησή σας μέχρι τα άκρα.

Ευρεία δημιουργία
Διατηρήστε την ευκρίνεια με εξαιρετικά ευρεία κάλυψη αυτόματης εστίασης (AF) στο 90% του κάδρου. Σε συνδυασμό με την απίστευτη ισχύ εστίασης των φακών με μοντούρα Z της Nikon, θα ανιχνεύονται εύκολα ακόμη και θέματα που βρίσκονται στην άκρη του κάδρου.

Ελεύθερη εστίαση
Το σύστημα AF εντοπίζει την κίνηση στη στιγμή. Ακόμη και μικρά ή γρήγορα κινούμενα θέματα παρακολουθούνται με απόλυτη ακρίβεια υπό οποιεσδήποτε συνθήκες φωτισμού. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία «Σημειακή AF» για να εστιάσετε στις παραμικρές λεπτομέρειες.

Μέσα στο φως
Η μέτρηση έκθεσης έως -4 EV είναι διαθέσιμη κατά τη λήψη με φακό που έχει μέγιστο διάφραγμα f/2 ή ταχύτερο.

Αποτυπώστε εκείνη την έκφραση
Ένας έξυπνος επεξεργαστής AF ανίχνευσης προσώπου ανιχνεύει και συγκρατεί τα πρόσωπα, ακόμη και αν το θέμα στρέψει το βλέμμα του αλλού προς στιγμή.
Οράματα που υλοποιήθηκαν πρόσφατα

Πατήστε παρατεταμένα για ταχύτητα 9 καρέ ανά δευτερόλεπτο (fps).
Περισσότερο φως. Περισσότερες λεπτομέρειες. Περισσότερη έκφραση. Εντυπωσιακή ταχύτητα.
Ανοικτή σε κάθε ρύθμιση
ISO 64–25600

Είτε πρόκειται για φωτογραφίες ή video 4Κ, η ποιότητα εικόνας είναι εντυπωσιακά καθαρή στο σύνολο του εξαιρετικά μεγάλου εύρους ευαισθησίας στο φως. Μπορείτε να αποτυπώσετε πλούσια τονική διαβάθμιση ακόμη και κάτω από έντονο ηλιακό φως. Επωφεληθείτε από το μέγιστο δυνατό επίπεδο λεπτομέρειας υπό συνθήκες χαμηλού φωτισμού.
Απόλυτα σταθερή απόσβεση κραδασμών

Σταθερότητα
Δράση
Το πλεονέκτημα των πέντε στοπ
Το ενσωματωμένο οπτικό σύστημα απόσβεσης κραδασμών (VR) πέντε αξόνων αντισταθμίζει το κούνημα της φωτογραφικής μηχανής σε πέντε διευθύνσεις. Οι φωτογραφίες παραμένουν ευκρινείς. Το video είναι σταθερό.
Αποκαλύψτε τα πάντα.
Τραβήξτε κάθε σκηνή με εξαιρετική λεπτομέρεια με βίντεο 4K πλήρους κάδρου.

Εντυπωσιακή δράση
Καταγράψτε βίντεο 4K/UHD πλήρους κάδρου στα 30p. Δημιουργήστε συναρπαστική αργή κίνηση με video Full HD με πλούσιες λεπτομέρειες σε έως 120p. Μπορείτε να αποτυπώσετε εύκολα καρέ φωτογραφίας κατά τη λήψη βίντεο σε 4K ή Full HD.

Υψηλή ανάλυση
Η υπερδειγματοληψία από τα 8K δίνει τη δυνατότητα για πλάνα 4K με εντυπωσιακή ανάλυση και λεπτομέρεια. Ο γρήγορος επεξεργαστής EXPEED 6 εξασφαλίζει υπέροχα καθαρά αρχεία, απαλλαγμένα από θόρυβο, παραμορφώσεις moiré και ψευδή χρώματα σε αξιοσημείωτο βαθμό.

Όμορφος έλεγχος
Οι φωτεινοί φακοί με μοντούρα Z της Nikon προσφέρουν άηχη αυτόματη εστίαση και εξαιρετικό θαμπό φόντο (bokeh). Επίσης, μπορείτε να λάβετε βοήθεια από την ενσωματωμένη κορύφωση εστίασης καθώς διαβαθμίζετε την εστίαση χειροκίνητα σε μια σκηνή.

Σταθερή κίνηση
Η ευαισθησία ταχύτητας AF και παρακολούθησης AF μπορεί να ρυθμιστεί κατά την εγγραφή video. Η απίστευτη ισχύς εστίασης των φακών με μοντούρα Z της Nikon μειώνει τις ανεπιθύμητες επιδράσεις της αλλαγής γωνίας θέασης κατά την αλλαγή εστίασης και τη μετατόπιση εστίασης κατά το ζουμάρισμα.
ΚΟΨΤΕ. ΞΑΝΑΚΟΨΤΕ. ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΕΜΠΝΕΥΣΗ.
Στο πλατό ή στο λογισμικό επεξεργασίας – βρείτε τη ροή σας.

N-Log 10 bit
Διαμορφώστε τον χαρακτήρα. Κάντε εγγραφή σε υψηλό βάθος 10 bit και ανακτήστε 4 φορές περισσότερες πληροφορίες σε σύγκριση με την τυπική εγγραφή 8 bit, που σάς παρέχει μέγιστη ποιότητα εικόνας για επεξεργασία και διαβάθμιση. Ενεργοποιήστε την Προβολή υποβοήθησης για να δείτε μια τυπική εικόνα με απλή αντιστάθμιση διαβάθμισης.

Έξοδος κωδικού χρόνου
Παραμείνετε συντονισμένοι. Πραγματοποιήστε εγγραφή κωδικού χρόνου σε φορμά drop-frame ή non-drop-frame και έξοδο μέσω HDMI 10 bit. Η Z 7 είναι συμβατή με το ανοικτό πρωτόκολλο Atomos: μπορείτε να συγχρονίσετε την έναρξη/παύση εγγραφής video HDMI μέσω της εξωτερικής συσκευής εγγραφής. Ή μέσω της φωτογραφικής μηχανής.

Ενεργό D-Lighting
Εξισορροπήστε το φως. Το ενσωματωμένο ενεργό D-Lighting εξισορροπεί τα φώτα και τις σκιές σε σκηνές με υψηλή αντίθεση. Ιδανικό για πλάνα που πρέπει να είναι έτοιμα αμέσως μόλις τελειώσετε.
Δημιουργήστε νέους κόσμους
Time-lapse 4K και 8K με ομαλές μεταβάσεις έκθεσης

Μπορείτε να δημιουργήσετε ενσωματωμένες ακολουθίες time-lapse 4K/UHD. Παράλληλα, χάρη στα 45,7 ωφέλιμα megapixel του αισθητήρα μπορείτε να δημιουργήσετε εκθαμβωτικά video 8K time-lapse κατά την επεξεργασία μετά τη λήψη, με φωτογραφίες από λήψη με περιοδικό χρονοδιακόπτη.
Απευθείας στη φωτογραφική μηχανή
Το προηγμένο ηλεκτρονικό σκόπευτρο 3.686 k-dot της Nikon, εξασφαλίζει καθαρή εικόνα διαρκώς. Το εξαιρετικά φωτεινό και εξαιρετικά ευκρινές ηλεκτρονικό σκόπευτρο (EVF) δεν αφήνει τίποτα εκτός κάδρου.

Ανθεκτικότητα
Τα ασφαιρικά γυάλινα στοιχεία και οι προστατευτικές επιστρώσεις αποτρέπουν τον περιορισμό της οπτικής γωνίας σας από αντανακλάσεις και βρομιές. Επωφεληθείτε από την υψηλή ορατότητα τη νύχτα και τις ευκρινείς προβολές κάτω από έντονο φως.

Ευκρίνεια
Το μεγάλο και ευκρινές ηλεκτρονικό σκόπευτρο (EVF) OLED αναπαράγει τα χρώματα με φυσικό τρόπο και αντιμετωπίζει την κίνηση με ομαλό τρόπο. Οι ευκρινείς και σταθερές εικόνες κάνουν τη σύνθεση άνετη – ακόμη και κατά την πραγματοποίηση γρήγορων πανοραμικών λήψεων ή τη μεγέθυνση για επιβεβαίωση της εστίασης.

Ευελιξία
Το ηλεκτρονικό σκόπευτρο (EVF) εμφανίζει τις εικόνες όπως θα φαίνονται με τις ρυθμίσεις που έχουν εφαρμοστεί – ή μπορείτε να επιλέξετε φυσική εικόνα, παρόμοια με εκείνη του οπτικού σκόπευτρου. Μπορείτε να κάνετε επικάλυψη βασικών πληροφοριών λήψης για να βοηθήσετε τη σύνθεση σε οποιαδήποτε προβολή.
ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ
Ευελιξία. Διάρκεια. Ακρίβεια. Σε κάθε στροφή.

Εξερευνήστε
Πειραματιστείτε
Επαναλάβετε
Το ανθεκτικό και ταυτόχρονα ελαφρύ σώμα από κράμα μαγνησίου και η εκτενής στεγανοποίηση για προστασία από καιρικά φαινόμενα, αποτελούν το εισιτήριο αυτής της φωτογραφικής μηχανής για κάθε περιβάλλον. Το κλείστρο υψηλής ακρίβειας έχει δοκιμαστεί σε 200.000 κύκλους λειτουργίας. Η λαβή είναι βαθιά, άνετη και ασφαλής.
Ένας προσαρμογέας. Ατελείωτη έμπνευση.

Με τον προσαρμογέα μοντούρας FTZ συνδεδεμένο στη φωτογραφική μηχανή Z 7, είστε ελεύθεροι να χρησιμοποιήσετε τους υπάρχοντες φακούς NIKKOR με μοντούρα F. Δεν υπάρχει απώλεια στην ποιότητα της εικόνας και οι φακοί NIKKOR χωρίς απόσβεση κραδασμών (VR) θα ανακαλύψουν νέα επίπεδα ευκρίνειας.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ. ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ. ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ.

Σύνδεση με έξυπνη συσκευή
Χρησιμοποιήστε τις ενσωματωμένες λειτουργίες Wi-Fi® και Bluetooth® για να συνδεθείτε γρήγορα με οποιαδήποτε έξυπνη συσκευή με SnapBridge. Μοιραστείτε αρχεία JPEG στη στιγμή. Τραβήξτε φωτογραφίες και βίντεο από απόσταση.

Σύνδεση με υπολογιστή
Μεταφέρετε ασύρματα εικόνες JPEG και RAW, χωρίς δυσκολία, σε λειτουργία «Σταθμός» ή σε λειτουργία «Σημείο πρόσβασης». Χρησιμοποιήστε τον προαιρετικό ασύρματο πομπό WT-7A για ενσύρματο/ασύρματο LAN σε μεγαλύτερες αποστάσεις.

κά (απλοποιημένα και παραδοσιακά), Κορεατικά, Μαραθικά, Νορβηγικά, Ολλανδικά, Ουγγρικά, Ουκρανικά, Περσικά, Πολωνικά, Πορτογαλικά (Πορτογαλίας και Βραζιλίας), Ρουμανικά, Ρωσικά, Σερβικά, Σουηδικά, Ταϊλανδικά, Ταμιλικά, Τελουγκουϊκά, Τουρκικά, Τσεχικά, Φινλανδικά, Χίντι
Μπαταρία
Μία επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου EN-EL15b. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί επίσης μπαταρία EN-EL15a/EN-EL15, αλλά σημειώστε ότι θα μπορούν να ληφθούν λιγότερες φωτογραφίες με μία φόρτιση και ότι ο μετασχηματιστής φόρτισης μπαταρίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για τη φόρτιση μπαταριών EN-EL15b
Μετασχηματιστής ρεύματος
Μετασχηματιστής ρεύματος EH-5c/EH-5b (απαιτείται ακροδέκτης τροφοδοσίας EP-5B ο οποίος διατίθεται ξεχωριστά)
Υποδοχή τριπόδου
1/4 ίντσες (ISO 1222)
Διαστάσεις (Π x Y x Β)
Περ. 134 x 100,5 x 67,5 mm (5,3 x 4 x 2,7 ίντσες)
Βάρος
Περ. 675 g (1 lb. 7,9 oz.) με μπαταρία και κάρτα μνήμης αλλά χωρίς το καπάκι σώματος). Περ. 585 g/1 lb. 4,7 oz. (μόνο το σώμα της φωτογραφικής μηχανής)
Συνθήκες λειτουργίας - Θερμοκρασία
0°C έως 40°C (+32°F έως 104°F)
Συνθήκες λειτουργίας - Υγρασία
85% ή λιγότερο (χωρίς συμπύκνωση υδρατμών)
Παρεχόμενα εξαρτήματα
Καπάκι σώματος BF-N1, ελαστικό προσοφθάλμιο DK-29 (διατίθεται συνδεδεμένο με τη φωτογραφική μηχανή), επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου με κάλυμμα ακροδεκτών EN-EL15b, φορτιστής μπαταρίας MH-25a (διατίθεται με μετασχηματιστή ρεύματος τοίχου ή καλώδιο τροφοδοσίας τύπου και σχήματος που ποικίλλει ανάλογα με τη χώρα ή την περιοχή πώλησης), λουρί AN-DC19, μετασχηματιστής φόρτισης μπαταρίας EH-7P (διατίθεται με συνδεδεμένο προσαρμογέα βύσματος σε χώρες ή περιοχές όπου χρειάζεται. Το σχήμα εξαρτάται από τη χώρα πώλησης), κλιπ καλωδίων HDMI/USB, καλώδιο USB UC-E24, κάλυμμα πέδιλου εξαρτημάτων BS-1.